Wpisujcie Wasze oceny filmów, które wyreżyserowała.
1 - Części intymne - 8 2 - Doctor Dolittle - 7 3 - John Tucker musi odejść - 7 4 - The Late Shift - 7 5 - 28 dni - 6 6 - The Brady Bunch Movie - 6 7 - Ja, szpieg - 5 8 - Alvin i wiewiórki 2 - 5
1. Części intymne - 7/10 2. Dr Dolittle - 7/10 3. Ja, szpieg - 6/10 4. Alvin i wiewiórki 2 - 5/10
1. Części intymne - 7/10 2. Ja, szpieg - 6/10 3. 28 dni - 6/10 4. Dr Dolittle - 6/10 5. John Tucker musi odejść - 5/10