Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Gdy zapada zmrok - 6 2 - Inwazja: bitwa o Los Angeles - 5 3 - Gniew tytanów - 5 4 - Wojownicze żółwie ninja - 5 5 - Teksaska masakra piłą mechaniczną: Początek - 4
1. Gniew tytanów - 6/10 2. Wojownicze żółwie ninja - 5/10 3. Inwazja: bitwa o Los Angeles - 4/10 4. Teksaska masakra piłą mechaniczną: Początek - 4/10